easy

Στρατηγική Μάρκετινγκ

Branding (Επωνυμία)

Positioning (Θέση)

Επικοινωνία

Διαφοροποιήστε την επωνυμία και το προϊόν σας και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό.

Δημιουργήστε την επιθυμητή εικόνα της επιχείρησής σας στο μυαλό των πελατών σας.

Επικοινωνήστε αποτελεσματικά το μήνυμά σας στους σωστούς πελάτες.

  • Αναγνώριση. Ένα λογότυπο, ένα όνομα ή ένα σλόγκαν θα πρέπει να είναι αρκετό για να αναγνωρίσουν οι υπάρχοντες ή οι πιθανοί πελάτες σας την εταιρεία και τα προϊόντα σας, οπουδήποτε στον κόσμο.

  • Διαφοροποίηση. Οι πελάτες ξεχωρίζουν το προϊόν/την υπηρεσία σας από τους ανταγωνιστές σας και έτσι αποφεύγεται η τυχαία επιλογή άλλης επωνυμίας από τους πελάτες σας.

  • Νομική προστασία. Ένα καθιερωμένο εμπορικό σήμα προστατεύεται από την πειρατεία και τον αθέμιτο ανταγωνισμό.

  • Επέκταση. Η εταιρεία σας μπορεί να διερευνήσει την ανάπτυξη νέων προϊόντων/υπηρεσιών με την ίδια επιτυχημένη επωνυμία.

  • Τιμολόγηση. Μία αναγνωρίσιμη και διαφοροποιημένη επωνυμία μπορεί να επιτύχει premium τιμολόγηση.

Πλεονεκτήματα μιας καλής επωνυμίας

Η "θέση" αναφέρεται στην αντίληψη που έχουν οι πελάτες για ένα προϊόν/υπηρεσία ή μια επωνυμία και στο πώς αυτή η εικόνα που αντιλαμβάνονται διαφέρει από τον ανταγωνισμό, όσον αφορά την πρόταση αξίας (value proposition). Τα οφέλη που θα λάβουν οι πελάτες κατά την απόκτηση του συγκεκριμένου προϊόντος/υπηρεσίας, τα λειτουργικά χαρακτηριστικά ή τα συναισθηματικά οφέλη, είναι αυτά που καθορίζουν τη σχετική θέση (στο μυαλό των πελατών) της επωνυμίας σας, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Εάν το προϊόν/υπηρεσία σας φαίνεται το ίδιο στα μάτια των πελατών, γιατί να σας επιλέξουν; Ειδικά εάν το προϊόν/υπηρεσία σας κοστίζει περισσότερο.

Για να δημιουργήσετε τη σωστή εικόνα στο μυαλό των πελατών σας, πρέπει πρώτα να αποφασίσετε ποια θα είναι η θέση σας στην αγορά. Πρέπει να είναι σαφής, διακριτική και επιθυμητή. Και στη συνέχεια πρέπει να επικοινωνηθεί αποτελεσματικά στους πελάτες σας.

Σπουδαιότητα της θέσης της επωνυμίας

Η επικοινωνία αναφέρεται στην προώθηση του προϊόντος/υπηρεσίας και στη μετάδοση του μηνύματός σας στους πελάτες σας. Μια αποτελεσματική επικοινωνία διασφαλίζει ότι όλες οι προσπάθειές σας για την προώθηση της επωνυμίας και τη θέση της στην αγορά, θα είναι καρποφόρες. Διαφορετικά, η εικόνα που θέλετε να δημιουργήσετε για την εταιρεία σας (ταυτότητα επωνυμίας) μπορεί να μην ταιριάζει με την εικόνα που έχουν δημιουργήσει οι πελάτες σας για την επωνυμία σας (εικόνα επωνυμίας) και έτσι οι πελάτες σας δε θα μπορούν να διαφοροποιήσουν την επωνυμία σας από τον ανταγωνισμό.

Η επικοινωνία έχει να κάνει με τη σύνδεση και την κατανόηση. Επομένως, πρέπει να επιλέξετε τα σωστά κανάλια επικοινωνίας για να εντοπίσετε και το σωστό μήνυμα για να προσεγγίσετε τους κατάλληλους ανθρώπους που θα γίνουν πελάτες σας. Εάν τα κανάλια ή το μήνυμα δεν είναι τα κατάλληλα, τότε δε θα υπάρξει αντίστοιχα σύνδεση ή κατανόηση, μεταξύ της εταιρείας σας και των πιθανών πελατών σας.

Η επίδραση της επικοινωνίας